Förbereda inför midsommar

Guten morgen! Igår var jag med Malin och Amanda, och senare på kvällen så kollade jag och Malin på fotboll och Sex and the city. Jag köpte också den här gråmelerade tröjan av Amanda.

Dagens planer är först att åka iväg till Ica Maxi så tidigt som möjligt eftersom det blir proppat där såhär en dag innan midsommar. Efter det så ska jag åka iväg till stan och förhoppningsvis sälja min KSSS- och/eller min Adidasmunkis, och köpa en klänning till imorgon om jag hittar. När jag kommer hem ska jag baka kladdkaka och planera lite så kallade svennelekar inför morgondagen.


Well, här är i alla fall tröjan jag köpte.

 

Kommentarer
Postat av: julia

kolla på din jBloppis, jah vill gärna ha den där, trekvarttröjan emd blåa o vita ränder för 70 kr hör av dig och paxa den til mig!

2008-06-19 @ 11:28:15
URL: http://juliabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0