Finare

Yes, ni har läst rätt. Det är nu denna blogg som jag numera ska använda. Allt ska vara finare. Den här bloggen blir aktiv antingen tisdag den sjuttonde eller onsdag den artonde juni. Jag har nämligen inte tillgång till en dator från och med lördag den fjortonde tills något av dessa datum. Tills dess får ni ha det underbart.

Någon som känner för att göra en fin blogglayout till moí? Jag tror att en viss sötsak vid namn Sophia kanske har lust? Men man behöver inte heta Sophia för att fixa min layout, så kommentera bara detta inlägg om du skulle vilja vara en ängel för en dag.

Kommentarer
Postat av: sophia

jag kan vara en ängel för en dag (a) loveyua

2008-06-15 @ 12:56:38
URL: http://rosashorts.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0