Bio

Hej sötungar! Igår förmiddag mötte jag upp Julia för att sälja en tröja från min jBloppis. Sedan var jag med favoriterna Malin och Amanda. Vi hade lite picknick och så vid en strand på dagen, och på kvällen såg vi på bio, Brudens bäste man. Dem bjöd mig på allt, för det var en försenad födelsedagspresent ( jag fyller år i november) från dem. Riktigt mysigt, tack så jättemycket! Amanda sov här också, så nu väntar jag på att hon ska bli klar. Sedan ska vi träffa Malin.


 
Jeans och linne Cheap Monday, armband Glitter, rosettbrosch farmors gamla.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stina-Lee VS Kenza i min blogg, rösta på din favorit :).

2008-06-23 @ 12:40:59
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0