Allsång på skansen

Igår så var jag med favoriterna Malin och Amanda på Allsång på Skansen. Vi kom dit drygt en timme innan det började, men vi fick ändå rätt så bra platser. Lilla jag glömde så klart att ta med mig kameran, men här är två dåliga bilder på Håkan Hellström, som förövrigt var den enda artisten där förutom Miss Li som var okej. Fast jag har aldrig gillat hans musik speciellt mycket egentligen.



Jo förresten, vi är med i dagens Aftonbladet,  på sidan innan sidan 41 för att vara mer exakt. Men det är inte sidan 40 av någon konstig anledning. Förjävlig bild, men det är ju för sent att göra något åt saken nu.


Kommentarer
Postat av: sofiine

Skit-fin blogg .)

2008-06-25 @ 19:51:43
URL: http://sofiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0