Rügen

Hejsan! Jag star nu i en lobby pa Rügen och väntar pa att vi ska äta frukost. Först pa resan sü var vi i det älskade Helsingborg, sedan drog vi vidare till Berlin, och nu befinner vi oss pa ön Rügen. Vädret har sugit än sa länge, men jag led i alla fall inte av det i Berlin da det är en kulturstad. Jag har dock köpt en hel del grejer som jag lägger upp hemma. >Jag försökte logga in pa playahead men det funkade inte pa den här tyska datan. Sa jag hoppas att mina tva bästa vanner läser det här sa jag hälsar här istället. Ni vet vilka ni är!/

Kommentarer
Postat av: amnnda

haha, ja kanske jag & maaaliun?

vi älskar dig joss! <3

2008-07-17 @ 23:55:06
Postat av: Josefeni

alltid :) <3

2008-07-19 @ 17:26:25
URL: http://josefeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0